Ponad 20 lat wspieramy biznes. Doradzamy, jak podejmować i realizować trudne przedsięwzięcia. Czasem odradzamy.

-----------

WŁODZIMIERZ GŁOWACKI

Każdy projekt traktujemy indywidualnie. Dobieramy kompetencje i tworzymy strategie – szyjemy na miarę.

-----------

dr Jędrzej Jakubowicz

Przewidujemy zachodzące zmiany, co pozwala nam dostosować strategię działania nawet przy najbardziej nietypowych sprawach.

-----------

Joanna Basińska

Zabezpieczamy interesy przedsiębiorców. Minimalizujemy zagrożenia i pomagamy w procesie realizacji projektów inwestycyjnych.

-----------

Rita Świętek

previous arrow
next arrow
Slider

Osoba, która zamieszcza na stronie internetowej nawet znaczną liczbę ogłoszeń sprzedaży, niekoniecznie musi być uznana za „przedsiębiorcę”

Osoba fizyczna publikująca na stronie internetowej jednocześnie określoną liczbę ogłoszeń oferujących do sprzedaży produkty nowe i używane, powinna zostać zakwalifikowana jako „przedsiębiorca”, wyłącznie w przypadku, gdy osoba ta działa w celach związanych z jej działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub wykonywaniem wolnego zawodu.

Konsument nabył używany zegarek za pośrednictwem internetowej platformy sprzedaży. W ocenie konsumenta zegarek ten nie odpowiadał właściwościom wskazanym w ogłoszeniu sprzedaży, w związku z czym zażądał rozwiązania umowy ze sprzedawcą – Eveliną Kamenovą, lecz ta odmówiła przyjęcia towaru w zamian za zwrot uiszczonej kwoty. W odpowiedzi konsument złożył skargę do bułgarskiej komisji ds. ochrony konsumentów (KOK). KOK ustaliła, że E. Kamenova opublikowała na stronie internetowej jeszcze osiem innych ogłoszeń sprzedaży dotyczących różnych produktów.

Cała aktualność dostępna tutaj

KANCELARIA PRAWNICZA GŁOWACKI I WSPÓLNICY

BIURO W POZNANIU

ul. Paderewskiego 8
61-770 Poznań

e-mail: poznan@gwlex.pl
tel. +48 61 221 74 51
fax +48 61 221 74 53

KRS 0000295680
REGON 300731875
NIP 7811811954
BIURO W WARSZAWIE

ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa

e-mail: warszawa@gwlex.pl
tel. +48 22 364 44 54
fax +48 22 364 44 54