Ponad 20 lat wspieramy biznes. Doradzamy, jak podejmować i realizować trudne przedsięwzięcia. Czasem odradzamy.

-----------

WŁODZIMIERZ GŁOWACKI

Każdy projekt traktujemy indywidualnie. Dobieramy kompetencje i tworzymy strategie – szyjemy na miarę.

-----------

dr Jędrzej Jakubowicz

Przewidujemy zachodzące zmiany, co pozwala nam dostosować strategię działania nawet przy najbardziej nietypowych sprawach.

-----------

Joanna Basińska

Zabezpieczamy interesy przedsiębiorców. Minimalizujemy zagrożenia i pomagamy w procesie realizacji projektów inwestycyjnych.

-----------

Rita Świętek

previous arrow
next arrow
Slider

Paragraf na marketing

Działania marketingowe prowadzone przez przedsiębiorców już na dobre zagościły w rzeczywistości internetowej. Ogólnoinformacyjne portale, serwisy społecznościowe – to obecnie równie atrakcyjne powierzchnie reklamowe jak czas antenowy w radio czy billboardy przy ulicy.

Pamiętać jednak należy, że działania marketingowe mają swoją specyfikę i szczególne uwarunkowania. Chcąc prowadzić je właśnie w sieci, warto jest zwrócić uwagę na kilka kwestii natury prawnej i podatkowej.

Autor: Łukasz Wojtkowiak
Data publikacji: 1.01.2012
Miejsce publikacji: Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Artykuł dostępny tutaj

KANCELARIA PRAWNICZA GŁOWACKI I WSPÓLNICY

BIURO W POZNANIU

ul. Paderewskiego 8
61-770 Poznań

e-mail: poznan@gwlex.pl
tel. +48 61 221 74 51
fax +48 61 221 74 53

KRS 0000295680
REGON 300731875
NIP 7811811954
BIURO W WARSZAWIE

ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa

e-mail: warszawa@gwlex.pl
tel. +48 22 364 44 54
fax +48 22 364 44 54